top of page
Ara
  • Şevval İpek

Karantinada öğrenci günlükleri

Güncelleme tarihi: 11 Nis 2020


Üniversite öğrencisi Şevval İpek'in evde ki yaşamından bir kesit !!!



Fenerbahçe Üniversitesi Yeni Medya Bölümü birinci sınıf öğrencisiyim. Ailemle birlikte İstanbul’da yaşıyorum. Üniversitelerin önce tatil edilmesi ardından da bahar döneminde uzaktan eğitime geçilmesiyle, Covid-19 virüs salgının ne kadar tehlikeli olacağının farkına vardım.

Sizlere bir günde evde neler yaptığımı anlatacağım. Haftanın sadece üç günü online derslerim oluyor. Derslerimin olduğu günlerde erken kalkıyorum. Online derslerimden sonra verilen ödevleri yapmaya çalışıyorum.

Ödevleri yaptıktan sonra, genellikle dizi izlemeyi tercih ediyorum. Kendimi dizi izleyerek motive etmeye çalışıyorum. Dizilerin sezonlarını bitirmeyi seviyorum. Kitap okumayı açıkçası çok tercih etmesem de, merak ettiğim ve zevkime uygun kitapları ara ara okuyorum.

Karantina günlerinde de her öğrenci gibi benim de ruh halimin iyi olduğunu söyleyemem. Bu zamana kadar kiloma, yediklerime hep dikkat ederim. Düzenli spor yapardım. Ancak evden çıkamadığımız bu günlerde yediklerime dikkat etmiyorum ve çok fazla sağlıksız besleniyorum. Uyku düzeninin de bozulduğunu söyleyebilirim.

Ailem ile normal zamanlardan daha fazla vakit geçirmeye başladım. Ayrıca yemek yapmayı öğrenmeye başladım. Karantina günlerim iyi geçmese de kendimi karamsarlıktan uzak tutmaya çalışıyorum. Umarım bu süreç bir an önce biter ve normal yaşantılarımıza döneriz.




Netflix'de izlediğim diziler Instagram'da fazla vakit geçiriyorum






Yediklerime böyle kontrol altına alıyorum. Okumaya başladığım kitaplar







34 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post

05369704250

©2020, Medya Çizgisi tarafından Wix.com ile kurulmuştur.

bottom of page